Vi tar detta en gång till - Fyller år på söndag

1. Canon eos 600D, är i ett stort behov av en kamera
2. Victoria´s secret body mist.
5. Converse, mina är så trasiga
9. Pengar
10. Döskalle sjal (ej den på bilden)
11. Regal klocka / Daniel Wellington klocka (ingen av den på bilden)
12. Yankee candle, sötaste ljusen som finns 
 
Här har ni min önskelista mami och papi ;)
 
Detta inlägg gjorde jag för undefär en månad sedan. Nu är de ändast tre dagar kvar, yey. Så ja, detta är ju som sagt min önskelista. 
På lördag ska jag ha släkt kalas hos pappa och på söndag ska jag ha de hemma hos mami. Orkar bara inte vänta, hahahahahaha. 
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu