Neutral hair

Hejsan!!
Idag i skolan hade vi först So och etfter de så hade vi No labb. Gosh vad läskigt. Kan säga att jag grät. Min rädsla för eld är så stor och vi skulle tända eld på nå järn saker. Stog flera meter bort och grät ungefär. Inte så kul men de gick bra, vi brände ju inte upp hela skolan, haha. Sen efter de hade vi spanska och sedan lunch. Dock åt jag igen lunch då de hände lite saker, satan vad hungrig jag var senare på dagen. Efter lunchen hade vi matte och sen syslöjd. Ska göra en t-shirt med volang längst ner, om ni förstår. Har för mig att de heter något speciellt men har glömt bort just nu. Om ett tag ska jag och mamma åka till conny och äta middag med dom. 
Ha de bra
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu