Mitt dröm resemål

Just nu kör momondo.se en tävling där man kan vinna en valfri resa värld 20000 kr. Så jag tänkta vara med i den. Mitt dröm resemål är ju då så klart Los Angeles. Tänk dig massa shopping, beachen, walk of fame, hollywood skylten, massa kändisar, beverly hills, stora fina hus, massa palmer, fika på starbucks, Universal Studios och massa mer. Hur härligt låter inte de? Undra hur länge jag har dröm om Los Angeles nu egentligen. Några år är de iaf. Vill verkligen verkligen vinna denna tävling och få uppleva min dröm, skulle bli så otroligt glad!!
Vill du vara med och tävla? Klicka här.
 
 
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu