Insjödagen / Kräftfest

Lunchen
Daniel Bodin och två andra
Dalern vi hittade och vårat 1 kg godis
Typ världens godaste dounut
Sveriges starkaste man och Leo som försöker slå sönder en ficklampa, haha
Hejhej. 
Jag och lelle lagade mat, så jäävla gott!! Sen vid tolv gick jag och Ella ner till hjultorget. Vi stog och kollade på daniel bodin och dom två andra som höll på och sedan träffade vi Kajsa och Hanna. Vi sprang runt och letade efter daler. Daler är den där fyrkantiga saken på en bild åvanför och då har dom gömt ut massa sånna när de är insjödagen och om man hittar en så får man ett kilo godis. Efter en stund kom Sara ch hjälpte oss leta. Vi gick ett tält där två killar från clas olsson satt, de var dom som hade gömt alla daler. Vi frågade typ 100 gånger om ledtrådar osv. Lovar att han hatar oss för att vi var så dryga, hahah. Men efter att ha letat ca 5 gånger på ett ställe hittade vi äntligen en där. Yey. Så vi gick in på hemköp och plockeade på oss de vi trodde var ett kilo godis, men sen när vi kom till kassan vägde hon och de var nästan 1,5 kilo, hahahahah. Vi fick betala 20 kr extra, men de var lungt. Sen efter ett tag åkte Hanna och Kajsa hem och eter ytterligare en stund så gick jag med Felle och Leo istället. Jag och felle skulle gå hem tillsammans men de blev att vi stannade ett tag där, Cornelia var också med ett tag. 
Sen så gick jag och felle hem till mig och hämtade mina saker och sen gick vi till felle där kräftfesten var, i spöregn. Vi åt och hade de trevligt. Leta kanin i spöregn fick vi också göra, en av ackas ungar hade rymt, sån tur va hittade vi den tillslut under bilden. Vid ca. halv ett på natten åkte jag med pappa och beccis hem till borlänge. Eftersom mamma skulle jobba till typ 3 och syster var ute med kompisar så hade jag ingen lust att åka hem själv och lägga mig. 
Idag tog jag tåget hem 20 över 2 och när jag kom hem åkte vi till Acka som hade kalas eftersom hon fyller år på onsdag. Och jag fyller ju år om exakt en vecka. Sen har ja ginte gjort nå mycket mer. 
Puss
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu