Today

Heej. Dagen började med att klassen åkte till leksand. Var på studie besök på hildasholm och kyrkogården. Gården på hildasholm är så himla häftig. Vi åt lunch på gästis och sedan körde vi brännboll. Sen tog vi bussen hem och jag gick direkt hem, bytte om till bikini, shorts och linne sedan tog jag, linnea och ella cyklarna till västanor och badade, första doppet för i år, dock doppade jag aldrig håret för jag vissate att jag förmodligen skulle till kupolen sen. Vattnet var faktiskt riktigt skönt. Vi cyklade hem och tilde ringde mig och typ tvingade med mig till kupolen så jag hade typ fem minuter på mig att byta om och fixa mig, haha. Men de gick bra så vi åkte till kupolen och gick runt och kollade. Fick med mig ett linne från new yorker hem. 
Imorgon åker jag iaf med klassen till boda borg på klassresa, kommer bli roligt. Sover där till söndag och sedan kommer vi hem igen. Men nu måste jag gå och packa de sista. Puss 
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu