Take me back to Justin

Hejhej. Va hemma idag igen på grund av huvudvärk, inte kul. Har inte gjort så mycket förutom att kolla på tv och tagit de chill helt enkelt. Nu ligger jag i sängen, chillar, lyssnar på musik (musik = Justin, hehe).
Asså åhhhh längtar tillbaka till konserten nå enormt, fattade inte va som hände när jag var där, utan jag fattade de några dagar efter liksom, de är helt sjukt. Måste se han igen!! Min babee. De va seriöst de bästa/häftigaste/roligaste jag någonsin varit med om. Nästa gång vill jag ha meet & greet, även fast de kostar typ 3000 och man får träffa han i typ 5 sekunder, men de känns ändå sjukt värt de tycker jag, hehe.
Men nu ska jag snart gå och sova och drömma om Justin, ha de bra. Puss

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu