Lär känna mig

Justin Bieber är den snyggaste varelsen som finns
 
Sommaren är ju lungt bästa årstiden. Ingen skola, värme och bara chill
 
Har världens bästa vänner
 
Önskar jag var rik
 
De va sjukt länge sen jag red och saknar de verkligen, nån som har en häst som jag kan rida på? hehe
 
Mina drömmar är att träffa Justin Bieber och att åka till USA
 
Älskar min familj. Dom är bäst ♥
 
Converse är något av dom snyggaste skorna
 
Ibland förstår jag mig inte på mig själv
 
Jag tål inte choklad, men självklart äter jag de ändå
 
Jag kan inte sova längre än till halv nio typ
 
Hoppas på en bra sommar
 
Vissa saker förstår jag inte varför man ska lära sig, typ om kungar som levde för mer än 100 år sedan
 
Mina favoritlåtar är love me like you do, all around the world och #thatpower, alla tre med min babe
 
Fattar inte hur jag tänkte när jag färgade mitt hår rött, sjukt fult
 
 
 
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu