Sista måndagen i skolan

Hej. Var först i skolan, hade en rätt så chill dag. Träffade Vendela, som varit utbytestudent i usa i nästan ett år så de var ungefär ett år sedan jag träffade henne, hon va typ i skola för att göra något. Sen gick jag hem, chillade, gick till hjultorget, käkade glass med syster, gick till tildes bror för hon va där och var katt vakt för hennes bror är bort rest och där var även julia, sen gick vi till tunsta, jag hämtade min cykel som var hos tilde och sen cyklade vi till hjultorget där vi inte gjorde något typ och sen efter de så cyklade jag hem. Har bara ätit och chillat sen jag kom hem. Händer inget resten av dagen, blir bara att slappa. Ha de bra. Puss 
 
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu