Sista dagen i skolan

Hello. Idag var de ju sista dagen i skolan, sista dagen på insjöns skola och med bästa klassen. Lite tråkigt men de kommer ändå bli jätte kul med nya klassen i höst. Först kom våran lärare som vi hade i trean och fyran (som bott i afrika i två år nu) och hällsade på oss och visade lite bilder från afrika osv. Sen kollade vi på film, de var den konstigaste filmen jag någonsin sett, hette typ maskens återkomst, sämst. Sen så gick vi ner till kyrkan och övade låtarna och hur vi ska stå inför imorgon på skolavslutningen. Sen så åt vi lunch och efter de så fick vi kladdkaka av våra lärare, himla gott. Sen slutade vi och då gick jag, ella, julia, syster och vendela ut och kollade på niornas utspark, alltid lika roligt att kolla på. Vädret var dock sämst, spöregn hela tiden. Så när jag kom hem var jag blöt, utifrån och in. Hoppade direkt in i duschen typ, var så nerfrusen och blöt. Nu sitter jag i soffan och har as ont i huvudet och typ chillar. Är himla taggad för att få sommarlov imorgon, så sköönt. 
pussar
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu