Lär känna mig mer

Kan verkligen inte måla naglarna, de blir inte bra

Jag vill hemskt gärna åka till LA / nån annan stans i USA
 
Om jag fick träffa justin skulle jag vara den lyckligaste i hela världen
 
Av någon anledning så är jag alltid inne på facebook när datorn är på, kollar inte ens de, de ba måste vara uppe, annars känns de konstigt.
 
Weheartit är typ världens bästa sida enligt mig

Jag läser typ aldrig dom här jätte stora bloggarna som kenza t.ex, bara typ några få gåner i månaden.
 
I sommar måste jag bli brun, just nu bländas jag av mina ben ungefär
 
Jag är sämst på att göra såna här inlägg, vet inte vad jag ska skriva om mig
 
Om 122 dagar åker jag, mamma och sis till turkiet, de kommer bli så skönt
 
Hatar verkligen vädret här i sverige, sämst
 
Jag är as rädd för åska och de åskar just nu 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu