Igår

Hej. Igår så åkte jag, syster, mamma och mormor till leksand och gropen, vi var där ett tag, kollade på folk som uppträdde osv. Sen åkte vi och åt på ett ställe som jag helt glömt bort vad de heter just för tillfället, haha. Sen så åkte vi typ runt lite i insjön / leksand. Sen på kvällen skjutsade vi syster, linnea och ida (sis friends) ut till Vendelas sommar stuga där de skulle hållas överraskningsfest för vendela som kom hem från USA i förrgår efter att ha varit där som utbytes student i närmare ett år. Hade hoppats på att vendela redan skulle vara där så jag fick träffa henne en snabbis men sen så fick jag veta att hon inte skulle komma till stugan förrens en halvtimme senare, lite tråkigt men jag lär väl träffa henne en annan dag. När vi hade skjutsat dom så åkte jag och mamma ner till kusinerna (som inte är hemma) men mormor är där så vi satt ute på altanen och doppade jordgubbar i chocklad, åhh så gott. Sen så åkte jag och mamma hem och jag la mig typ på en gång för jag var jätte trött, haha. 
Idag vet jag inte vad som händer, jag kanske ska följa med julia och tilde till kupolen, men jag vet inte. Vi får se vad som händer helt enkelt. Puss
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu