Helgen

I fredags fick vi sommarlov, så skönt!! Va först i insjön på min avslutning, vi var i kyrkan som alltid. Sa hejdå till min klass som splitras till hösten. Sen åkte jag och mamma mot borlänge. Vi gick till marielles skola och stog där ett tag och kollade på alla som tagit studenten osv. Sedan åkte vi till våran kompis amandas student. Vi såg när hon sprang ut osv. Sedan va de bara att åka vidare till valbo och träffa kusinen som också tagit studenten. När vi kom hem från valbo skyndade jag mig att byta om och sedan skjutsade mamma ner mig till pizzerian där tilde, julia och linnea va. Vi käkade och gick sedan hem till tilde och chillade. Bra dag.
I Lördags på dagen åkte jag, mamma och lelle till leksand, chillade lite. Köpte glass och satt i solen och käkade, gott. Sedan åkte vi till tunsta och kollade på majstångsresningen. Sedan gick jag till tilde och vi chillade. På kvällen så var jag med julia, tilde och louise. Vi var ute och körde på lollos longboard, fy satan vad kul de är. Ska förmodligen beställa en egen idag, de är galet kul. Sov också hos tilde. 
Igår var jag med tilde och julia hela dagen. bestämde att vi skulle sova där inatt igen. Men mamma fick komma och hämta mig halv 1 på natten för att jag var typ as förkyld. Vilket jag är nu också, de är så drygt. 
Ska typ chilla nu, puss. 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu