6,4 km

Inte sådär super bra mobilbilder 
 
Hejsaan. Denna helg har varit riktigt skön. Igår var jag ju som sagt med tilde och fotade och på kvällen kom ju kusinerna. Blev lite besviken att inte Ace vann, men Sanna var ju helt okej.
Idag har vi fått besök av mammas kusin från stockholm, sedan följde jag med kusinerna till deras andra kusin på ett års kalas och till sist blev de en PW/jogging runda för mig och Felicia. 6,4 km blev de, sjukt skönt var de faktiskt.
Imorgon är de skola och jag har faktiskt inte ens söndagsångets, så skönt.
Puss på er alla 
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu