Lager 157

 
Hejsan. Natten till igår spenderades hos julia och så följde jag med henne till lager 157. Fick med mig två tröjor och ett par jeans. Den röda t-shirten fick jag av julia då hon inte ville ha kvar den.
Nu är jag hemma hos pappa. Ikväll väntar en spelning med Ken Ring och Albin Johnsén i Långshyttan. Så taggad. Beccis hade varit snäll och fixat biljetter till mig och syster.
Imorgon väntar en fotning hos beccis kompis. De är jag, syster och småbröderna som ska bli fotade.
Men nu ska jag gå och busa med W och C, puss
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu