Ny vecka

 
Hej, hoppas allt är bra med er!
Denna dag började med att jag försov mig så mamma kom och väckte mig en halvtimme senare än vad jag brukar gå upp. Så fick skynda mig att göra mig klar och så. Har varit så sjukt trött hela dagen så har typ inte hängt med så bra på alla lektioner, hehe. Men det gick ju helt okej ändå. Slutade 14.15 så tog bussen direkt hem och nu har jag bara tagit det lugnt. Alltså det är så sjukt varmt här inne så jag typ dör, standard. 
Kvällen igår var mys. Det bjöds på grillat, jag, Linn, Clara och Adrian fick leta påskägg och så kollade vi på bilder från deras New York resa. Nu vill jag dit mer än vad jag någonsin velat, alltså det är så grymt vackert där!!
 
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu