Helgen

 
Hejsan.
I torsdags sov jag hos felicia, alltså skrattar fan aldrig lika mycket någon annan gång än vad jag gör med henne. På fredag morgon bakade vi scones och satte oss ute i solen och åt, såå mysigt. Sedan åkte vi hem till mig och solade med syrran också. På kvällen körde syster upp mig till Leksand där jag skulle äta middag med Sara, Ida och Anna. Sara fyllde nämligen år. Vi åt på gårdscafét och det var sjukt gott, hamburgare blev det för min del. Tänkte lägga ut bilder från i fredags men allt fuckade upp sig, haha.
Igår tog jag och syrran bussen ner till pappa. Vi grillade till lunch och hade det allmänt mysigt. På kvällen åkte jag, syrran och Beccis till Beccis bror där hans fru Henna hade klädvisning. Hon tar alltså hem kläder från utlandet och säljer på sitt egna "företag". Jätte fina kläder var det och jag fick med mig en jumpsuit hem. Tänker ha den på skolavslutningen. Sedan var det bara hem och göra tacos och mysa. 
Idag så tog vi det lungt på morgonen. Åt grillat till lunch och sen åkte jag och syrran med mamma till stan. Köpte det på bilderna ovanför.
Nu måste jag skynda och fixa mig, ska tydligen hem till linn och grilla. Ha en fin kväll allihopa!!
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu