1 April

 
 Hej! Hur är de med er? Tyvärr är de inte så där jätte bra med mig. Jag har fått nån himla hosta som sitter i hela tiden vilket har resulterat i halsont och att jag kanppt kan prata. Alltå min hals gör så sjuukt ont. Har varit hemma både idag och igår. Har mest stat och kollat på film. Såg Believe movie igår för andra gången och de går verkligen inte att hålla tårarna inne. Om 24 dagar var de ett år sedan jag såg justin live i globen, sjukt vad tiden går fort. Och idag så är de ju första april. Jag är så dålig så jag går på alla skämt och när jag själv ska försöka hitta på något skämt blir de så att jag själv förstör de genom att skratta mellan varje ord. Hahahaha. 
Hoppas ni alla får en bra början på denna månad.
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu