Hej från Turkiet

Lite bilder från igår och idag

Hejsan. Just nu befinner jag mig i hotell sängen. Käkar så kallat middag, som består av äpple, chocklad, chips och haribo björnar. Maten här är ingen hit direkt. Speciellt inte middags buffén som vi åt igår, haha. 
Igår så drog vi som sagt till Turkiet. Vårat tåg gick 7 hemifrån. Vi kom fram till Arlanda ca. 5 timmar innan flyget gick, lite onödigt men ändå. Sen när flyget väl skulle gå så blev de strömavbrott på Arlanda så dom kunde inte tanka flyget. Så de blev ca. 50 minuter sent. Kan säga att dom timmarna vi satt på planet var dom längsta fyra timmarna i mitt liv. Asså shit vad tråkigt de var och jag kunde inte slappna av direkt heller, var ganska rädd måste jag säga. Vi blev uppmötta av våra guider på flygplats och blev indelade i 5 bussar. Sedan åkte vi till hotellet, fick våra rum och sedan gick vi och åt i restaurangen, åt dock inte så mycket då de var mycket konstig mat. Resten av kvällen var vi bara på hotellrummet. 
Imorse åt vi frukost och sedan träffades alla från våran buss för att vi skulle ha ett välkomstmöte typ. När de väl var klart så åkte vi till ett vattenfall, efter de åt vi lunch, sedan åkte vi och kollade på Turkiets största strand, blev sjukt sugen på att bada, Åhh. Tillsist fick vi en och en halvtimme fria i stan. Så vi gick och kollade i massa butiker. Ni får se vad jag köpte sen när jag har kommit hem. 

Känner att detta blev ett ganska långt inlägg, haha. Kommer inte uppdatera så mycket nu när jag är här. Men vi hörs en annan dag. R
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu