Ny vecka, nya möjligheter

 
Dagen började med att jag försov mig till halv åtta, hur duktig? Gjorde mig i ordning på ungefär en kvart och sedan fick mamma skjutsa mig till skolan. Kom typ precis i tid. 
Dagen gick fort och jag hade glömt idrottskläderna hemma med tanke på att jag hade så brottom, hade idrottsväskan och trodde att jag hade kläderna där i men de hade jag inte, så fick sitta och kolla på istället. 
Slutade 15.20, sen tog jag bussen hem och har pluggat ända sen jag kom hem.
Men nu så är de dags för att ta de lugnt, puss.
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu