Denna vecka

 
Blev att må bättre i tisdags så jag stannade kvar i skolan. Efter att jag hade slutat så åkte jag och mamma till leksand, kollade lite i butiker och fikade på gårdscafeet, så gott.
Igår på morgonen var jag hos sjukgymnasten och fick akupunktur och av de fick jag jätte ont i huvudet men dorg iväg till skolan ändå och va där hela dagen.
Idag däremot är jag hemma och har ont i huvudet, usch. Just nu sitter jag och lyssnar på Chloé och Nicoles podcast, älskar den.
Imorgon efter skolan så åker jag hem till pappa och sover där. På lördag åker jag och pappa till stockholm och möter upp Marielle som åkte dit med skolan dagen innan. Vi ska julklapps handla och bara mysa, ser fram emot de.
Ha en fin torsdag.
Kommentarer
Postat av: LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Hejsan! Ville bara kika in och tipsa om en tävling som jag har igång på bloggen. Vinnaren får en rabattkod på BeccaDesign.se, perfekt att ge bort i julklapp eller köpa en julklapp för. Eller varför inte unna dig själv en liten julklapp?

Länk till tävlingen: http://babustylee.webblogg.se/2013/november/tavling-vinn-rabattkod-pa-75kr.html#comment

Vore superkul om du ville delta! :)

2013-12-04 @ 19:18:22
URL: http://babustylee.webblogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu