Dag 3 - Buss till pamukkale

 
Klockan 08.00 lämnade vi hotellet på Torsdagen. Först åkte vi in till antalya och där åkte vi till en smyckes butik. Dom sålde massa fina och dyra smyckan i silver, guld osv. De var försäljare överallt som försökte sälja på oss något dyrt smycke. Dom lyckades sälja på oss två blåa ögon berlocker som man ska sätta på en halsbands kedja, de blåa ögot symboliserar typ turkiet och de kostade bara 5 euro så de blev typ 45 kr, kan äga att så billigt var de inte i resten av butiken kan jag säga. Nu när jag tänte ta fram ögat för att ta kort på de blir jag lite så här "vart fan la jag de?" duktig jag är. Sen åkte vi vidare i två timmar innan vi stannade och åt lunch, gissa vad som serverades till lunch? Jo de var kyckling och kebab, alltså åhhh, hahahha. Sedan åkte vi vidare, 1 timme till pamukkale. Vi satannade vid den vita kalk väggen och tog lite kort innan vi drog oss vidare till hotellet där vi skulle bo, Richmond hotel hette de. Vid middags tid beställde vi roomservice, de var nog den nyttigaste middagen vi åt på hela veckan eftersom vi åt godis och chips resten av kvällarna till middag, herregud, hahahah.
 
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu