Torsdag

Heej. Har nyss (för typ en halvtimme sen) kommit hem från skolan. Varit en rätt chill och rolig dag idag.
Gick till skolan en halvtimme tidigare än jag brukar, med Elin, Tilde och Ella. Vi va i gymnastik hallen och dansade, sen vid åtta, kom hela skolan och några från Uganda in i hallen och då skulle vi ha typ en stor samling osv och jag, Ella och Elin dansade inför alla, de var väldigt pinsamt men de gick bra. Sen hade vi en liten lektion, efter de åt vi lunch och hade sen idrott. Efter idrotten hade vi spanska, skulle ha kollat på en film, men eftersom att alla på våra skola är så otroligt tekniska (eller inte) så fick vi inte igång ljudet så vi satt och snacka och typ chillade hela lektionen, grymt skönt med sånna lektioner! Imorgon drar vi mot idre, yeey. Och på lördag blir de upp till backen och åka bräda, taggad, speciellt på min nya bräda som jag aldrig har åkt på, hihi. Men de blir nig rätt många inlägg imorgon när jag sitter i bilen på väg dit (om mitt internet fungerar bra). Ha en bra kväll.
xoxo

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu