Hemma från Idre

Hejhej. Har inte kunnat uppdatera i helgen då mitt internet inte har fungerat, men nu är jag hemma och de funkar.
Har iaf haft de as bra i Idre. På fredag kväll så bowlare vi med en familj vi känner och sen åkte vi hem till våran stuga och käkade middag. Hela dagen igår så var vi i slalombacken. De var perfekt väder och underlaget i backen var skit bra, min nya bräda var också galet bra. Sen idag tog vi de lungt, gick på en liten promenad på isen och sen packade vi ihop och åkte hem.
Nu funderar vi på att åka dit på typ lördag, bara över dagen och åka, hoppas värkligen på de, så galet nice att åka. Har äntligen börjat lära mig svänga på riktigt på brädan också, hahaha.
De ända som är jobbigt nu efter åt är att jag fick väldigt ont i knät, men de hindrar inte mig att göra något.
Ska nu fixa mig för dansen, ha de grymt.
xoxo

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu