Orsa, bad, sol, fest typ

Heej.
Idag åkte vi upp till orsa, var på stranden och solade och badade, riktigt skönt var de. Dock är de otroligt otroligt långgrunt och de var jätte drygt att gå ut så att vattnet var hyfsatt högt, haha. Fattar inte att jag klarat en hel dag utan min mobil, fast nu är nästan all fukt borta, yey. Sen när vi kom hem från orsa så åt vi och gjorde oss bara i årdning och sedan åkte vi till mammas kompis som hade en fest typ. Hade dock inte så kul, haha. Men nu är jag trött och ska snart gå och sova och sen imorgon kan jag förhoppnigsvis använda min mobil igen, yey. 
God natt
 
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu