it's friday tomorrow

-Bild från idag, jag och jullan took some pics-
 
Hejsan bloggisen. Nu är klockan 21.03 och ska alldeles strax gå och lägga mig, är riktigt trött. 
Idag har jag varit i skolan och sen efter va jag med Julia hemma hos mig, we took some pics och kollade på top-modell sverige. Imorgon kommer efterlängtade fredag, sköönt, även fast jag bara varit i skolan en dag än så länge den här veckan så är det alltid skönt med fredag, Även fast jag typ tänkte att det var måndag imorgon, är lite jetleg efter att ha varit hemma från skolan i tre dagar, haha. Ska till tandläkaren imorgon också, orkar inte, haha. Nej men nu ska jag sova, god nattis. 
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu