Snön har kommit

Från gymmet
 
Börjar med att säga att jag är ledsen för att jag inte bloggat på flera dager.
Efter skolan i måndags så drog jag och linnea och provade på att träna på gymmet, vi gillade de och ska börja träna där.
Har varit hemma från skolan i tre dagar, de känns inte bra. Allt på grund av min huvudvärk som jag trodde hade gått över efter att jag fick fick glasögonen, men icke. Jag är så himla trött på detta, orkar verkligen inte med de.
Hur som helst, idag har de kommit snö och de är jag superglad över, äntligen lite jul kännslor!! Nu är de endast 19 dagar kvar tills att den efterlängtade julen är här!! Sitter även och lyssnar på min jul lista på spotify. Två veckor i skolan kvar, måste verkligen försöka kämpa dom är få dagarna som är kvar!
Ha en finfin eftermiddag och kväll
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu