Lucia

 
Hejhej.
Idag är de fredag den 13, de vill säga lucia och en otursdag för vissa.
På morgonen var de niorna på skolan som hade lucia tåg eller vad de nu heter. Så alla elever på skolan trängde ihop sig i gymnastik salen, gaanska så trångt. Efter luciat så satt vi en hel lektion och fikade. Sen hade vi träslöjd, lunch, idrott och musik.
När jag kom hem tog jag en kopp tea och satte mig och fixade mina naglar.
Om en stund ska jag och marielle gå upp till hotellet och äta julbord till middag, sjukt gott.
Ha en fin kväll
 
 
 
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu