Believe

 
Igår så åkte jag och mamma som sagt till borlänge för att kolla på bio. Dock hade vi tänkt gå på kupolen en sväng innan men så blev de ju inte eftersom vi kom dit precis när dom stängde. Men en macka från subway hann vi med iaf.
Filmen var hur som helst jätte bra, åhh min älsklings Justin. Satt med tårar i ögonen under hela filmen.
Imorse vaknade jag runt åtta men låg kvar i sängen en stund tills att de blev dags för julkalendern.
Tänk att de bara är tre dagar kvar nu, sjukt.
Nu måste jag gå och äta frukost så puss på er.
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu