2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Har varit utanför europa för första gången.

 

Hur har ditt 2013 varit? Väldigt bra måste jag nog säga. Men såklart är de många mindre bra saker som har hänt..

 

Blev du kär i år? Nej

 

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? 24 april. Då jag äntligen fick se justin live, så sjukt och de bästa som har hänt mig!!

 

Vad är din största framgång 2013? Inget, haha

 

Bästa köpet? Min longchamp tror jag

 

Vad spenderade du mest pengar på?  Kläder, skor och väskor

 

Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja de finns nog en hel del

 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? Legenden, Wake me up, Miss Deciel, #thatpower, Stay, Hela believe albumet, summer paradise och massa andra. 

 

Vem har du umgåts med mest? Julia, Tilde, Linnea och familjen så klart

 

Har du haft ett förhållande under 2013? Nej

 

Vart reste du under 2013? Turkiet 

 

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? Tror inte de är något speiellt jag saknar med 2013. 2014 vill jag ha en resa till USA, helst Los Angeles eller New York

 

Vad gjorde du på din födelsedag? Jag var med släkten

 

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Ja de finns nog en hel del 

 

De bästa nya människorna du träffade? Alla i min klass

 

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? Ha kul, var frisk och bara lev livet

 

 
Detta år har jag alltså varit på två konserter som jag aldrig kommer glömma, glidit runt på min longboard, blivit tonåring, flyttat, varit med världens bästa vänner, varit i turkiet, förlorat en kompis, varit i huvudstaden, börjat på en ny skola och massa annat skoj. Ett underbart år helt enkelt. Hoppas på att 2014 blir ännu bättre!
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu