12 december

 
Hejsan. Dom två senaste dagarna har jag lyckats tagit mig till skolan. De har väl gått bra. Igår innan jag kom till skolan så var jag hos doktorn. Vi satt och pratade men de hjälper ju fan inget, hon sa också att jag skulle ta kontakt med en sjukgymnast, fast man ba hallå de har jag fan redan gjort men de hjälpte inte ett skit. Fick även ta blodprov så vi får väl se vad de får för resutlat. Sen när jag kom tillbaka till skolan hade jag no labb och där hade någon glömt organ i kylskåpet så de hade ruttnat och de stank något så fruktansvärt. Vi fick sitta där i våra jacker så vi kunde ha fönstret uppe och vädra, haha. 
Imorgon är de fredag, sjukt skönt. Börjar dagen med att niorna har lucia som vi ska kolla på och sedan ska vi typ fika. 
 
7dagar, 21h, 51min, 50sek till lov.
11dagar, 17h, 20min, 00sek till jul.
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu