Jag längtar!!!!

Jag vill så gärna att det ska bli fredag så jag förmodligen kan firra biljetter. Vet ännu inte om jag får för mamma och pappa, men snälla mamma och pappa...Han är min största idol! (hundvalps min) Fast det är så att det finns 200.000 beliebers i svergie och de finns bara 16.000 biljetter, hum...! Jag hoppas p+å att få en biljett. Jag ska gå med Ella och kanske Felle. Så på fredag kommer jag sitta och hålla tummarna att pappa kan firra två, alltså en till mig och en till Ella om inte Felle ska med för då måste han firra tre! Åhh vill bara ha biljetterna NU, NU, NU!!!! Hoppas värkligen att jag får! Mamma och pappa, har jag någon sin sagt att jag älskar er? DET GÖR JAG!! <3<3Kram och snälla håll tummarna för mig och min faigt om Justin Bieber biljetter! <3<3
Kommentarer
Postat av: LINNEA GULLARBERGS

vad har du för dig? :)

2012-07-06 @ 11:56:03
URL: http://lgullarbergs.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu