Longboard - bildbomd

 
Hejheej. Efter att jag hade kommit hem gick jag och syster (som kommit hem från borlänge) ut på en liten longboard/foto-runda. Mysigt, solen sken och de var hur skönt som helst. Lite jobbigt bara eftersom de fortfarande är massa grus på vägarne. Sedan när vi kom hem och mamma hade slutat åkte vi upp till rättvik. Kollade i lite butiker och åt sedan thaimat, så himla gott.
Nu sitter jag hemma, nyduschad och läser på lite om london fashion week som jag ska börja skriva en uppsats om på engelskam imorgon. Har även börjat fått en förkylning nu igen. Har stört ont i halsen, speciellt när man sväljer, uschhh. 
Men nu ska jag ta mig in till vardagsrummet och kolla på tv. Ha en bra kväll
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu