Lite från dom senaste dagarna

 
Hejsaan. De var ett tag sedan jag skrev nu. Har iaf haft ett jätte bra och skönt sportlov, har i princip inte gjort någonting. Igår var vi iaf upp till mora och kollade när dom gick i mål på vasaloppet. Myst var de. Min farbror johan var med och körde och han kom på plats 1064, han åkte på 5h och 20 min vilket är jätte bra gjort!! Tv4 kom även fram till oss och frågade om vi ville bli intervjuade, dock vågade jag eller lelle de men beccis gjorde de och nu när jag var in på tv4play så hittade jag klippet och såg att jag var med i bakgrunden när dom intervjuade någon annan, haha. Här är de klippet. 
Nu har skolan dragit igång igen och första dagen var helt okej. De är kul att träffa alla igen och så.
Alla ni får ha en bra måndags kväll, min ska spenderas i soffan framför top model sverige, bästa programet.
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu