Drömresemål del 2

 
Thailand är också ett av länderna jag vill besöka. Båda bankok och något mer exotiskt ställe som typ phuket.
Tänk vad skönt att ligga på stranden typ varje dag, ååå.
 
 
Dubai skulle jag också väldigt gärna åka till. De är väl där dom typ har gjort låtsas öar osv för dom har så mycket pengar? Iaf hade de varit sjukt najs att vara på stranden eller rida på kameler i öknen, mmm.
 
 
Paris jA tack!! Hur coolt skulle egentligen de inte vara? Eifel tornet liksom. Plus att märken som Louis Vuitton, Dior, Chanel, see by chloé, givenchy, hermés och Yves saint laurent kommer där ifrån. 
 
 
En stad som London vill jag gärna åka till. Typ ta en weekend resa och hinna med shopping och se bland annatr bigben. De skulle vara grymt. 
 
 
Australien skulle också vara himla kul att åka till. Förutom att jag skulle vara rädd för alla farliga djur, haha. Men de kan jag ta. 
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu