Drömresemål del 1

 
Högs upp på listan står Los Angeles. Att få åka till L.A har alltid varit en stor dröm. Staden verkar så underbar, haha. Shoppingen, stränderna, kändisarna, walk of fame, beverly hills, hollywood, universal studios är några av sakarna jag vill göra/se/besöka där.
 
 
New York är också ett stort drömresemål.
Shoppingen, Manhattan, Time Sqaure, central park, epmire state bulding, frihetsgudinnan.
 
 
Förut när jag hörde ordet Afrika tänkte jag att jag aldrig ville åka dit. Men nu har jag blivit riktigt riktigt sugen på att åka till Sydafrika, typ till Kapstaden. De skulle vara en sån upplevelse som jag sent skulle glömma.
 
 
Hawaii har jag också drömt om ett tag nu. Alltås hur jävla nice hade de inte varit att åka dit. Like paradise.
När jag var liten trodde jag typ att Hawaii var ett påhittat ställa, haha. 
 
 
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu