God Morgon

 
God morgon kompisar. Blev en sovmorgon idag också men jag ska snart åka iväg till skolan. Blir väl att vara med på tre lektioner. Sen när jag kommer hem ska jag väl försöka klura ut vad jag ska ha på mig imorgon. De är alltså begravning då, usch.
Atm sitter jag och kollar igenom bloggar och lyssnar på musik innan de är dags att dra sig mot skolan. Blev så glad när jag kollade in Chloés och Nicoles bloggar och läste att dom ska vara med på ett avsnitt i topmodel sverige, de kommer bli så grymt!! Längtar.
Ha en fin fredag, puss
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu