Ännu en dag typ

 
Tisdag och jag har varit i skolan, idag slutade vi 11, så sjukt skönt. Dock fick jag vänta på bussen i en timme, satt i skolan och väntade tillsammans med några kompisar. Alltså måste bara skriva hur bra jag faktiskt trivs i min klass. Alla är så snälla och så är alla med alla ungefär. Nu känner jag att jag borde plugga biologi eftersom jag har prov imoron och ännu har jag inte pluggat något. Haha standard mig att vara ute i sista tid. På morgonen imorgon ska jag till doktorn på astma koll typ, så missar typ första lektionen.
Nu vet jag ej vad jag ska skriva mer, så ha en fin dag.
Kram
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu