Torsdag

 
Alltså jag älskar torsdagar, så sköna. Börjar dagen med no, so, svenska, engelska, lunch (pannkakor!!!) och sedan spanska. Tog bussen hem så fort jag hade slutat vid 13.30 och när mamma slutade jobbet så åkte vi till leksand och kollade in i lite butiker och sådär. Sedan åkte vi också och hälsade på mormor en stund.
Jag har nyss ätit upp min thaimat och skrivit lite på min engelska uppsatts. Den hanldar om London Fashion Week, vi fick skriva om vad som helst, bara de hade något med storbritanien att göra. Nu sitter jag och kollar på topmodel. Förresten, ni missade väl inte Nicole och Chloé som var med i tisdags? Tyckte att dom gjorde ett supre bra jobb. 
Puss på er
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu