Rättvik

Hej, kom ganska nyss hem från Rättvik. Jag, mamma, syster, mina mostrar, kusinerna och mormor åkte dit och åt middag på big street, sjukt gott och så fick vi maten sjukt snabbt, typ max fem minuter efter att vi hade beställt!!! Och så lyckades jag paja mobile, skulle gå på toa och så la jag mobilen på handfats bänken där jag ej såg att de var blött, de är helt blött bakom skärmen och jag har pratat med pappa och han sa att jag inte ska använda den förens på söndag (!!!) då den ska kunna torka, dessutom ska jag inte till pappa förens på söndag så han kan inte fixa den heller, känns inte bra, har ingen annan mobil jag kan ha under tiden heller, jobbigt läge. 
Iaf så har classic car week börjat i rättvik så de va ju ganska mycket raggare där och så va de typ tio killar som hade ett "band" som stog på gatan och spelade, riktigt sköna faktiskt, dom hette typ... nej jag kommer inte ihåg, men dom var grymt sköna iaf, dom speler i falun på söndag  och jag har lust att åka dit och titta på dom igen, får se hur de bli, men nu ska jag sova. 
God natt 
 
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu