Borlänge

Hejsan! Var ett tag sedan jag skrev något nu, men nu så. Idag i skolan var jag så klumpig så jag gick rakt in i en skåpdörr och slog i armen. Har haft sjukt ont hela dagen och det värker fortfarande ganska så rejält. Haha så jävla klumpig. Iaf, efter att jag hade slutat så åkte jag och mamma till borlänge, hämtade syster och åkte på lite ärenden. Sedan åkte vi till kupolen där jag köpte en vit basic t-shirt och ett babylips. Hittade även den perfekta solhatten som jag ska köpa i helgen. Det blev middag på subway och sedan skjutsade vi lelle till pappa igen och påväg hem åkte vi förbi farmor och torbjörn och hälsade på. 
Nu är jag hemma, har duschat och pluggat. Ska snart gå och sova då jag är helt slut. Haha. 
Hoppas ni alla haft och har det bra. Puss på er
 
 
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu