What to buy in USA

När vi åker till usa (någon gång i framtiden) så står allt detta högt uppe på min önskelista. 
Kommer ju dock inte kunna köpa allt eftersom när jag räknar på de så blir de över 10 000, men de är vad de kostar här i sverige och nästan allt är ju billigare där borta. Men kommer ju verkligen inte köpa allt, haha. Men allra högst upp på listan står juicy couture dresse, michael kors väska, ralph lauren tröja och ett par till uggs.
Önskar ett stort lycka till till mig själv och hoppas jag lyckas samla ihop massor med pengar innan vi åker dit, hahahha. 
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu