En dag kvar

 
Oj de var ett tag sedan. I söndags så fick jag feber så var hemma från skolan måndag och tisdag.
Men igår och idag har jag varit där. Har haft två ganska sköna dagar ändå.
Efter att vi hade slutat idag så väntade jag, julia och linnea i ungefär en halvtimme innan vi gick till musiken inför morgondagens prov. Jag som inte hade övat något alls innan kände att de kanske skulle vara bra.
När vi var klara med de så gick vi till siljan och tog en fika och jag passade på att ta igen lite spanska som jag har missat.
Taggar nu inför sista dagen innan en veckas ledigt.
Puss
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu