Thursday & training

 
 
Hejsan alla. 
Skolan gick bra, dock suger de när man får åka buss själv för alla kompisar skulle stanna i skolan och göra lite saker, så de kommer väl bli så att jag får åka hem själv på torsdagar, menmen. Mamma skickade ett sms och skrev att mina Ugg hade kommit men de var något konstigt så man inte kunde hämta ut dom förens imorgon, jag som ville ha dom i stockholm.
Japp jag tror till huvudstaden imorgon, ska som sagt se macklemore med syster och elin, såå taggad. Sen så sover vi på hotell under natten och sen ska jag försöka tvinga med mig pappa till täby centrum. Vill shoppa lite och träffa bella. 
Hur som helst så ska jag, mamma och lelle åka till borlänge och träna snart. De är en som mamma känners flickvän som håller i något dans test som vi nu ska prova på.
Ha de så bra så länge, puss - R
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu