Redan ett halvår sen, helt sinnes

 
Hejsan.
Idag åkte vi först till kupolen för att köpa en vinter jacka till mig. Vi var där i går och letade men köpte inte den då men köpte den nu. Sen när vi kom hem så kom mamma för att hon skulle hämta mig. Men då så åkte vi till Linus grav. Idag är det ett helt halvår sedan fina Linus gick bort. Har fortfarande inte fattat att de har hänt, men saknade är stor!!
Vi svängde även förbi hans familj.
Sen så åkte jag och mamma in på dom nya affärerna vid ikea, är ju nästan som en helt ny stad där, haha.
Vi svängde också in på kupolen, dom sista minuterna innan dom stängde, haha. Men fick med mig en stickad tröja från H&M iaf. Sen så tog vi en middag på subway och direkt efter åkte vi hem. Nu väntar duschen och sedan solsidan.
Puss R
 
 Finaste graven har du!! Saknade lilla Linus ♥
 
 
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu