Orkar verkligen inte med detta längre

I ca ett år nu så har jag haft huvudvärk nästan varje dag. Dag in och dag ut. Vilket har gjort så att min närvaro i skolan inte är sådär super bra. Minst en dag i veckan stannade jag hemma från skolan i sexan för att jag hade så ont i huvudet. Mina kompisar blev inte förvånade att jag inte kom till skolan, dom blev förvånade om jag kom till skolan. Bokstavligen. Jag hoppades verkligen att de skulle bli bättre nu i sjuan, men de har de inte blivit. Lite kaske, men inte tillräckligt. Jag försöker verkligen hänga med i lektionerna men de går inte, de dom säger kommer inte in, jag fattar nästan inget. De är som en stor mur som dom där orden ska ta sig förbi för att komma in till hjärnan, men de går bara inte. De är väldigt svårt att förklara men hoppas ni fattar lite iaf. Anldeningen till att jag har så ont i huvudet är för att jag är så himla spänd i min nacke, vi har varit till en sjukgymnast som har gett mig övningar som jag måste göra varje dag. Jag gjorde dom varje dag i början men sen blev de liksom så att jag glömde bort dom. Men nu, ända sedan skolan började har jag börjat göra dom igen, men de blir ju ingen skillnad. De är så sjukt jobbigt, man vill liksom bara lägga sig och sova, sova så de försvinner någon gång. Samtidigt måste man tänka på skolan, man måste plugga och allt så man inte får F i alla ämnen, men de är så sjukt jobbigt. 
Jag vet att de inte är något i jämnförelse med t.ex Canser men de är fortfarande något som är så sjukt jobbigt, något så litet men som blir så stort. 
 
Förlåt om detta blev värsta gnälliga inlägget, men men. - R
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu