Kommer bli en glasögon orm

Hejhej.
Idag blev jag hemma från skolan med huvudvärk, alltså orkar verkligen inte.
Efter att mamma slutat så åkte vi till optikern för vi hade bokat tid för mig att kolla synen. Och du visade ju de sig att jag har ett synfel och behöver glasögon. Och nej jag vill helst inte ha glasögon, men vill så gärna inte ha ont i huvudet mer. Så så får de bli, ett par glasögon alltså. Har typ redan bestämmt vilka jag ska ha. Ett par mörk gråa ray-ban. Dock hade dom inte den storleken jag ska ha hemma så dom har beställt och ska väl dit om några dagar och prova dom, sen ska dom skicka in för att fixa med glasen så de kommer väl ta ett tag, men skönt att veta vad de beror på, märkte verkligen skillnad med om jag lästa utan eller med glasögon. Fick sånt tryck utan glasögonen.
Hoppas verkligen att detta blir bra nu!!
Puss. R
 
 Typ dom hära är de, eller jag vet inte om dom var lite ljusare kanske
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu