Den fina hösten är borta

Nu är den fina hösten borta. Alla löv har ramlat ner på marken och de är trist och fult.
 
Hemma från skolan idag igen. Typiskt, men nu så är de höstlov. Fick ett sms att glasögon bågen hade kommit så antar att vi ska åka dit och prova den sen idag och så ska dom skicka in och fixa glaset. Längtar till jag får dom för jag får så himla ont i huvudet när jag anstränger ögonen.
Det är bara fyra dagar kvar nu, asså längtar så sjukt mycket. Har setet och kollat in hotellen vi ska bo på också och jag längtar bara mer och mer när jag ser de. Hotellen var väldigt fina och de såg otroligt mysigt ut. 
Hoppas ni alla får ett jätte bra höst lov!! R
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu