1 Oktober

Hösten är här nu
 
Hejsan allihopa. Kämpade mig egenom skolan trots min huvudvärk idag. Sen när jag kom hem hade jag bara lust att slänga mig i sängen och sova. Men så blev icke fallet. Hade matte läxa och jag gjorde typ två tal på ca 20 min. Såå jävla trögt. Fattar liksom inte ens vad jag själv tänker ungefär. När mamma hade slutat åkte vi och handlade. Vi båda tyckte synd om oss själva då båda vi hade huvudvärk som vi köpte lite godis, hehe. Sen så orkade mamma inte laga nån mat så vi köpte pizza, fetto familjen, hahaha. Nu väntar vi på att klockan ska bli nio så vi kan kolla på vårat favorit program, Svenska hollywood fruar. 
Ska ta och vila lite nu, puss - R
 
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu