Midsommar

Heej. Åkte till pappa i torsdags och tog ej med mig datorn vilket är anledningen till att jag inte har bloggat på hela helgen. I Torsdags tog jag och lelle bussen ner till borlänge. Den dagen hände de inte mycket. På fredagen va de ju midsommar och den tillbringade jag hemma hos beccis bror. De var mys. Åkte även till gammel gården i borlänge och kollade på majstångsresning. Igår hände de inte häller speciellt mycket, var mest hemma i lägenheten och chillade. Idag så har jag varit på kupolen med julia och sara. De var mysigt. Köpte en longboard, 300 kr på staium, haha. Kände liksom att de var ett vädligt bra pris, den får väl duga för mig att åka runt på. Sen när jag kom hem, till insjön igen så åkte jag med mamma, lelle, mormor, moster och hennes famil, andra moster och hennes familj och conny och lisa till leksand och fikade, de var också mys. Nu ska jag gå och kolla på film. puss. 
 
 
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu