Inget går bra idag

Hej. Åkte aldrig till leksand igår utan åkte till tällberg och kollade på dom som skulle på studentbal. De var rätt kul att se, alla var så fina i klänningarna osv. Sedan köpte vi thaimat och satte oss på hotell gården och käkade, mys. Vi vann brännbollen mot lärarna idag, haha. Efter skolan så gick jag och ella hem till mig, kollade på PLL, första avsnittet av säsong fyra, asså de är sååå bra. Sen så cyklade jag, ella och elin till västanor för att bada. När jag doppade mig så började jag blöda jätte mycket näsblod, man ba men ja va kul. 
I måndags så råkade jag spilla choklad på mina nya vita jeans som jag använt 3 gånger. Och när jag kom hem idag sa mamma att den där fläcken inte gick bort i tvätten, är såååå sur. Och sen så skulle jag äta rester för mamma jobbar sent men de fanns inte så mycket osv, så nu är jag fortfarande jävligt hungrig. Måste gå och ta något mer att äta. Puss
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu